سایر مصوبات – دهه دوم شهریور 97

Instagram
Telegram
WhatsApp
LinkedIn

سایر مصوبات منتشره از

  1397/06/11 لغايت 1397/06/20

 در روزنامه رسمي جمهوري اسلامي ايران

 

مصوبات وزارت کشور پیرامون تبدیل روستاهای مرکز بخش به شهر 

 

 

 

 

مصوبات وزارت کشور پیرامون تبدیل روستاهای مرکز بخش به شهر

منتشره در روزنامه رسمی شماره 21408-20/06/1397

شماره ۸۷۹۷۹-۱۳۹۷/۵/۲۱

جناب آقای اکبرپور

مدیرعامل محترم روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران

با عنایت به نامه شماره 54412/58209 مورخ ۱۳۹۷/۵/۷ دبیر محترم هیئت دولت مبنی بر ابلاغ تصمیمات این وزارتخانه پیرامون تبدیل روستاهای مرکز بخش به شهر (در اجرای مواد ۵ و ۱۱ قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب ۱۳۸۸ و بند ۶ بخشنامه‌های شماره 50054/158152) و آثار حقوقی مکاتبات وزارت متبوع با استانداران در این خصوص و ضرورت انتشار تصمیمات وزارت متبوع از طریق روزنامه رسمی، به پیوست کلیه ابلاغیه‌های مرتبط جهت طی مراحل قانونی و انتشار در روزنامه رسمی ارسال می‌گردد. لطفاً دستور فرمایید از نتایج اقدامات به عمل آمده این وزارتخانه را مطلع نمایند. در ضمن خانم رقیه محمدی نماینده حقوقی این حوزه جهت پیگیری موضوع و ارائه ابلاغیه و تصمیمات وزارت کشور به حضور معرفی می‌گردند.

قائم‌مقام وزیر در امور مجلس و هماهنگی استان‌ها ـ سید سلمان سامانی

 

شماره ۱۳۸۰۳۶-۱۳۹۶/۸/۲۴

جناب آقای گراوند

استاندار محترم بوشهر

در اجرای ماده ۱ قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مورخ ۱۳۸۹/۱۲/۱۷ و با عنایت به نامه شماره 33667/59806 مورخ ۱۳۹۶/۵/۱۷ معاونت محترم حقوقی ریاست جمهوری، با پیشنهاد آن استانداری مبنی بر تبدیل روستای چاه مبارک، مرکز بخش چاه مبارک شهرستان عسلویه به شهر، موافقت می‌شود. مقتضی است اقدامات لازم برابر قوانین و مقررات موجود انجام و مراتب اعلام گردد.

وزیر کشور ـ‌ عبدالرضا رحمانی فضلی

 

شماره ۱۴۴۴۱۲-۱۳۹۶/۹/۷

جناب آقای تبادار

استاندار محترم فارس

در اجرای ماده ۱ قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مورخ ۱۳۸۹/۱۲/۱۷ و با عنایت به نامه شماره 33667/59806 مورخ ۱۳۹۶/۵/۱۷ معاونت محترم حقوقی ریاست جمهوری و با توجه به مطالعات کارشناسی، با پیشنهاد آن استانداری مبنی بر تبدیل روستای ارد مرکز بخش ارد شهرستان گراش به شهر موافقت می‌گردد. مقتضی است اقدامات لازم برابر قانون و مقررات موجود انجام و مراتب اعلام گردد.

وزیر کشور ـ‌ عبدالرضا رحمانی فضلی

 

شماره ۱۴۸۵۰۹-۱۳۹۶/۹/۱۳

جناب آقای تبادار

استاندار محترم فارس

در اجرای ماده ۱ قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مورخ ۱۳۸۹/۱۲/۱۷ و با عنایت به نامه شماره 33667/59806 مورخ ۱۳۹۶/۵/۱۷ معاونت محترم حقوقی رئیس‌جمهور، با پیشنهاد آن استانداری مبنی بر تبدیل روستای طسوج مرکز بخش طسوج شهرستان کوار در استان فارس به شهر موافقت می‌شود. مقتضی است اقدامات لازم برابر قوانین و مقررات موجود انجام و مراتب اعلام گردد.

وزیر کشور ـ‌ عبدالرضا رحمانی فضلی

 

شماره ۱۵۵۵۵۹-۱۳۹۶/۹/۲۶

جناب آقای رشیدیان

استاندار محترم خراسان رضوی

در اجرای ماده ۱ قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مورخ ۱۳۸۹/۱۲/۱۷ و با عنایت به نامه شماره 33667/59806 مورخ ۱۳۹۶/۵/۱۷ معاونت محترم حقوقی ریاست جمهوری، با پیشنهاد آن استانداری مبنی بر تبدیل روستای سمیع‌آباد مرکز بخش پایین جام شهرستان تربت‌جام به شهر موافقت می‌شود. مقتضی است اقدامات لازم برابر قوانین و مقررات موجود انجام و مراتب اعلام گردد.

وزیر کشور ـ‌ عبدالرضا رحمانی فضلی

 

شماره ۱۵۵۵۷۴-۱۳۹۶/۹/۲۶

جناب آقای رشیدیان

استاندار محترم خراسان رضوی

در اجرای ماده ۱ قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مورخ ۱۳۸۹/۱۲/۱۷ و با عنایت به نامه شماره 33667/59806 مورخ ۱۳۹۶/۵/۱۷ معاونت محترم حقوقی ریاست جمهوری، با پیشنهاد آن استانداری مبنی بر تبدیل روستای حکم‌آباد مرکز بخش عطا ملک شهرستان جوین به شهر موافقت می‌شود. مقتضی است اقدامات لازم برابر قوانین و مقررات موجود انجام و مراتب اعلام گردد.

وزیر کشور ـ‌ عبدالرضا رحمانی فضلی

 

شماره ۱۶۶۶۰۲-۱۳۹۶/۱۰/۱۱

جناب آقای همتی

استاندار محترم هرمزگان

در اجرای ماده ۱ قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مورخ ۱۳۸۹/۱۲/۱۷ و با عنایت به نامه شماره 33667/59806 مورخ ۱۳۹۶/۵/۱۷ معاونت محترم حقوقی ریاست جمهوری، با پیشنهاد آن استانداری مبنی بر تبدیل روستای بند زرک مرکز بخش بند زرک شهرستان میناب به شهر موافقت می‌شود. مقتضی است اقدامات لازم برابر قانون و مقررات موجود انجام و مراتب اعلام گردد.

وزیر کشور ـ‌ عبدالرضا رحمانی فضلی

 

شماره ۱۶۶۶۱۱-۱۳۹۶/۱۰/۱۱

جناب آقای شهریاری

استاندار محترم آذربایجان غربی

در اجرای ماده ۱ قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مورخ ۱۳۸۹/۱۲/۱۷ و با عنایت به نامه شماره 33667/59806 مورخ ۱۳۹۶/۵/۱۷ معاونت محترم حقوقی ریاست جمهوری، با پیشنهاد آن استانداری مبنی بر تبدیل روستای حاجیلار مرکز بخش حاجیلار شهرستان چایپاره به شهر موافقت می‌شود. مقتضی است اقدامات لازم برابر قانون و مقررات موجود انجام و مراتب اعلام گردد.

وزیر کشور ـ‌ عبدالرضا رحمانی فضلی

 

شماره ۱۷۱۱۸۲-۱۳۹۶/۱۰/۱۸

جناب آقای اسلامی

استاندار محترم مازندران

در اجرای ماده ۱ قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مورخ ۱۳۸۹/۱۲/۱۷ و با عنایت به نامه شماره 33667/59806 مورخ ۱۳۹۶/۵/۱۷ معاونت محترم حقوقی ریاست جمهوری، با پیشنهاد آن استانداری مبنی بر تبدیل روستای فرح‌آباد مرکز بخش رودپی شمالی شهرستان ساری به شهر موافقت می‌گردد. مقتضی است اقدامات لازم برابر قوانین و مقررات موجود انجام و مراتب اعلام گردد.

وزیر کشور ـ‌ عبدالرضا رحمانی فضلی

 

شماره ۱۷۱۱۹۴-۱۳۹۶/۱۰/۱۸

جناب آقای محبی

استاندار محترم سیستان و بلوچستان

در اجرای ماده ۱ قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مورخ ۱۳۸۹/۱۲/۱۷ و با عنایت به نامه شماره 33667/59806 مورخ ۱۳۹۶/۵/۱۷ معاونت محترم حقوقی ریاست جمهوری، با پیشنهاد آن استانداری مبنی بر تبدیل روستای پلان مرکز بخش پلان شهرستان چاه‌بهار به شهر موافقت می‌شود. مقتضی است اقدامات لازم برابر قوانین و مقررات موجود انجام و مراتب اعلام گردد.

وزیر کشور ـ‌ عبدالرضا رحمانی فضلی

 

شماره ۱۷۵۱۱۰-۱۳۹۶/۱۰/۲۴

جناب آقای محبی

استاندار محترم سیستان و بلوچستان

در اجرای ماده ۱ قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مورخ ۱۳۸۹/۱۲/۱۷ و با عنایت به نامه شماره 33667/59806 مورخ ۱۳۹۶/۵/۱۷ معاونت محترم حقوقی ریاست جمهوری، با پیشنهاد آن استانداری مبنی بر تبدیل روستای پارود مرکز بخش پارود شهرستان سرباز به شهر موافقت می‌شود. مقتضی است اقدامات لازم برابر قوانین و مقررات موجود انجام و مراتب اعلام گردد.

وزیر کشور ـ‌ عبدالرضا رحمانی فضلی

 

شماره ۱۷۵۱۱۷-۱۳۹۶/۱۰/۲۴

جناب آقای رشیدیان

استاندار محترم خراسان رضوی

در اجرای ماده ۱ قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مورخ ۱۳۸۹/۱۲/۱۷ و با عنایت به نامه شماره 33667/59806 مورخ ۱۳۹۶/۵/۱۷ معاونت محترم حقوقی ریاست جمهوری، با پیشنهاد آن استانداری مبنی بر تبدیل روستای ریواده مرکز بخش هلالی شهرستان جغتای به شهر موافقت می‌شود. مقتضی است اقدامات لازم برابر قانون و مقررات موجود انجام و مراتب اعلام گردد.

وزیر کشور ـ‌ عبدالرضا رحمانی فضلی

 

شماره ۱۷۷۵۴۳-۱۳۹۶/۱۰/۲۷

جناب آقای هاشمی

استاندار محترم گلستان

در اجرای ماده ۱ قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مورخ ۱۳۸۹/۱۲/۱۷ و با عنایت به نامه شماره 33667/59806 مورخ ۱۳۹۶/۵/۱۷ معاونت محترم حقوقی ریاست جمهوری، با پیشنهاد آن استانداری مبنی بر تبدیل روستای گلیداغ مرکز بخش گلیداغ شهرستان مراوه تپه به شهر موافقت می‌شود. مقتضی است اقدامات لازم برابر قانون و مقررات موجود انجام و مراتب اعلام گردد.

وزیر کشور ـ‌ عبدالرضا رحمانی فضلی

 

شماره ۱۷۷۵۰۹-۱۳۹۶/۱۰/۲۷

جناب آقای محبی

استاندار محترم سیستان و بلوچستان

در اجرای ماده ۱ قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مورخ ۱۳۸۹/۱۲/۱۷ و با عنایت به نامه شماره 33667/59806 مورخ ۱۳۹۶/۵/۱۷ معاونت محترم حقوقی ریاست جمهوری و با توجه به مطالعات کارشناسی، با پیشنهاد آن استانداری مبنی بر تبدیل روستای آشار مرکز بخش آشار شهرستان مهرستان به شهر موافقت می‌شود. مقتضی است اقدامات لازم برابر قانون و مقررات موجود انجام و مراتب اعلام گردد.

وزیر کشور ـ‌ عبدالرضا رحمانی فضلی

 

شماره ۱۸۱۲۴۰-۱۳۹۶/۱۱/۲

جناب آقای بهنامجو

استاندار محترم اردبیل

در اجرای ماده ۱ قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مورخ ۱۳۸۹/۱۲/۱۷ و با عنایت به نامه شماره 33667/59806 مورخ ۱۳۹۶/۵/۱۷ معاونت محترم حقوقی ریاست جمهوری، با پیشنهاد آن استانداری مبنی بر تبدیل روستای ثمرین مرکز بخش ثمرین شهرستان اردبیل به شهر موافقت می‌شود. مقتضی است اقدامات لازم برابر قوانین و مقررات موجود انجام و مراتب اعلام گردد.

وزیر کشور ـ‌ عبدالرضا رحمانی فضلی

 

شماره ۱۸۱۲۵۰-۱۳۹۶/۱۱/۲

جناب آقای مروج‌الشریعه

استاندار محترم خراسان جنوبی

در اجرای ماده ۱ قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مورخ ۱۳۸۹/۱۲/۱۷ و با عنایت به نامه شماره 33667/59806 مورخ ۱۳۹۶/۵/۱۷ معاونت محترم حقوقی ریاست جمهوری، با پیشنهاد آن استانداری مبنی بر تبدیل روستای آبیز مرکز بخش شاسکوه شهرستان زیرکوه به شهر موافقت می‌شود. مقتضی است اقدامات لازم برابر قوانین و مقررات موجود انجام و مراتب اعلام گردد.

وزیر کشور ـ‌ عبدالرضا رحمانی فضلی

 

شماره ۱۸۱۲۶۱-۱۳۹۶/۱۱/۲

جناب آقای همتی

استاندار محترم هرمزگان

در اجرای ماده ۱ قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مورخ ۱۳۸۹/۱۲/۱۷ و با عنایت به نامه شماره 33667/59806 مورخ ۱۳۹۶/۵/۱۷ معاونت محترم حقوقی ریاست جمهوری، با پیشنهاد آن استانداری مبنی بر تبدیل روستای بالاشهر مرکز بخش جغین شهرستان رودان به شهر موافقت می‌شود. مقتضی است اقدامات لازم برابر قوانین و مقررات موجود انجام و مراتب اعلام گردد.

وزیر کشور ـ‌ عبدالرضا رحمانی فضلی

 

شماره ۱۸۳۱۳۳-۱۳۹۶/۱۱/۴

جناب آقای مروج‌الشریعه

استاندار محترم خراسان جنوبی

در اجرای ماده ۱ قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مورخ ۱۳۸۹/۱۲/۱۷ و با عنایت به نامه شماره 33667/59806 مورخ ۱۳۹۶/۵/۱۷ معاونت محترم حقوقی ریاست جمهوری، با پیشنهاد آن استانداری مبنی بر تبدیل روستای درح مرکز بخش درح شهرستان سربیشه به شهر موافقت می‌شود. مقتضی است اقدامات لازم برابر قوانین و مقررات موجود انجام و مراتب اعلام گردد.

وزیر کشور ـ‌ عبدالرضا رحمانی فضلی

 

شماره ۱۸۷۴۱۹-۱۳۹۶/۱۱/۱۱

جناب آقای محبی

استاندار محترم سیستان و بلوچستان

در اجرای ماده ۱ قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مورخ ۱۳۸۹/۱۲/۱۷ و با عنایت به نامه شماره 33667/59806 مورخ ۱۳۹۶/۵/۱۷ معاونت محترم حقوقی ریاست جمهوری، با پیشنهاد آن استانداری مبنی بر تبدیل روستای سرجنگل مرکز بخش کورین شهرستان زاهدان به شهر موافقت می‌شود. مقتضی است اقدامات لازم برابر قوانین و مقررات موجود انجام و مراتب اعلام گردد.

وزیر کشور ـ‌ عبدالرضا رحمانی فضلی

 

شماره ۱۸۷۴۴۱-۱۳۹۶/۱۱/۱۱

جناب آقای مرادنیا

استاندار محترم کردستان

در اجرای ماده ۱ قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مورخ ۱۳۸۹/۱۲/۱۷ و با عنایت به نامه شماره 33667/59806 مورخ ۱۳۹۶/۵/۱۷ معاونت محترم حقوقی ریاست جمهوری، با پیشنهاد آن استانداری مبنی بر تبدیل روستای حسین‌آباد جنوبی مرکز بخش حسین‌آباد شهرستان سنندج به عنوان شهر حسین‌آباد جنوبی به شهر موافقت می‌شود. مقتضی است اقدامات لازم برابر قوانین و مقررات موجود انجام و مراتب اعلام گردد.

وزیر کشور ـ‌ عبدالرضا رحمانی فضلی

 

شماره ۱۸۷۴۵۱-۱۳۹۶/۱۱/۱۱

جناب آقای اسلامی

استاندار محترم مازندران

در اجرای ماده ۱ قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مورخ ۱۳۸۹/۱۲/۱۷ و با عنایت به نامه شماره 33667/59806 مورخ ۱۳۹۶/۵/۱۷ معاونت محترم حقوقی ریاست جمهوری، با پیشنهاد آن استانداری مبنی بر تبدیل روستای اجبارکلا مرکز بخش دشت سر شهرستان آمل به شهر موافقت می‌شود. مقتضی است اقدامات لازم برابر قوانین و مقررات موجود انجام و مراتب اعلام گردد.

وزیر کشور ـ‌ عبدالرضا رحمانی فضلی

 

شماره ۱۹۱۲۳۵-۱۳۹۶/۱۱/۱۷

جناب آقای عباسی

استاندار محترم چهارمحال و بختیاری

در اجرای ماده ۱ قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مورخ ۱۳۸۹/۱۲/۱۷ و با عنایت به نامه شماره 33667/59806 مورخ ۱۳۹۶/۵/۱۷ معاونت محترم حقوقی ریاست جمهوری، با پیشنهاد آن استانداری مبنی بر تبدیل روستای یانچشمه مرکز بخش شیدا شهرستان بن به شهر موافقت می‌شود، مقتضی است اقدامات لازم برابر قوانین و مقررات موجود انجام و مراتب اعلام گردد.

وزیر کشور ـ‌ عبدالرضا رحمانی فضلی

 

شماره ۱۹۱۲۳۸-۱۳۹۶/۱۱/۱۷

جناب آقای بهنامجو

استاندار محترم اردبیل

در اجرای ماده ۱ قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مورخ ۱۳۸۹/۱۲/۱۷ و با عنایت به نامه شماره 33667/59806 مورخ ۱۳۹۶/۵/۱۷ معاونت محترم حقوقی ریاست جمهوری، و با توجه به مطالعات کارشناسی با پیشنهاد آن استانداری مبنی بر تبدیل روستای اردیموسی مرکز بخش سبلان شهرستان سرعین به شهر موافقت می‌گردد. مقتضی است اقدامات لازم را برابر قوانین و مقررات موجود انجام و مراتب را اعلام نمایند.

وزیر کشور ـ‌ عبدالرضا رحمانی فضلی

 

شماره ۱۹۷۳۱۴-۱۳۹۶/۱۱/۲۸

جناب آقای بازوند

استاندار محترم کرمانشاه

در اجرای ماده ۱ قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مورخ ۱۳۸۹/۱۲/۱۷ و با عنایت به نامه شماره 33667/59806 مورخ ۱۳۹۶/۵/۱۷ معاونت محترم حقوقی ریاست جمهوری، با پیشنهاد آن استانداری مبنی بر تبدیل روستای قلعه مرکز بخش بیلوار شهرستان کرمانشاه به شهر موافقت می‌شود. مقتضی است اقدامات لازم برابر قوانین و مقررات موجود انجام و مراتب اعلام گردد.

وزیر کشور ـ‌ عبدالرضا رحمانی فضلی

 

شماره ۱۹۷۳۱۹-۱۳۹۶/۱۱/۲۸

جناب آقای بازوند

استاندار محترم کرمانشاه

در اجرای ماده ۱ قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مورخ ۱۳۸۹/۱۲/۱۷ و با عنایت به نامه شماره 33667/59806 مورخ ۱۳۹۶/۵/۱۷ معاونت محترم حقوقی ریاست جمهوری، با پیشنهاد آن استانداری مبنی بر تبدیل روستای شروینه مرکز بخش کلاشی شهرستان جوانرود به شهر موافقت می‌شود. مقتضی است اقدامات لازم برابر قوانین و مقررات موجود انجام و مراتب اعلام گردد.

وزیر کشور ـ‌ عبدالرضا رحمانی فضلی

 

شماره ۱۹۷۳۲۳-۱۳۹۶/۱۱/۲۸

جناب آقای هاشمی

استاندار محترم گلستان

در اجرای ماده ۱ قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مورخ ۱۳۸۹/۱۲/۱۷ و با عنایت به نامه شماره 33667/59806 مورخ ۱۳۹۶/۵/۱۷ معاونت محترم حقوقی ریاست جمهوری، با پیشنهاد آن استانداری مبنی بر تبدیل روستای دوزین مرکز بخش کوهسارات شهرستان مینودشت به شهر موافقت می‌شود. مقتضی است اقدامات لازم برابر قانون و مقررات موجود انجام و مراتب اعلام گردد.

وزیر کشور ـ‌ عبدالرضا رحمانی فضلی

 

شماره ۲۰۸۸۰۱-۱۳۹۶/۱۲/۱۳

جناب آقای مهندس تبادار

استاندار محترم فارس

در اجرای ماده ۱ قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مورخ ۱۳۸۹/۱۲/۱۷ و با عنایت به نامه شماره 33667/59806 مورخ ۱۳۹۶/۵/۱۷ معاونت محترم حقوقی ریاست جمهوری، با پیشنهاد آن استانداری مبنی بر تبدیل روستای رستاق مرکز بخش رستاق شهرستان داراب استان فارس به شهر موافقت می‌شود. مقتضی است اقدامات لازم برابر قوانین و مقررات موجود انجام و مراتب اعلام گردد.

وزیر کشور ـ‌ عبدالرضا رحمانی فضلی

 

شماره ۲۰۸۷۸۷-۱۳۹۶/۱۲/۱۳

جناب آقای رزم حسینی

استاندار محترم کرمان

در اجرای ماده ۱ قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مورخ ۱۳۸۹/۱۲/۱۷ و با عنایت به نامه شماره 33667/59806 مورخ ۱۳۹۶/۵/۱۷ معاونت محترم حقوقی ریاست جمهوری، با پیشنهاد آن استانداری مبنی بر تبدیل روستای چاه دادخدا مرکز بخش چاه دادخدا شهرستان قلعه گنج به شهر موافقت می‌شود. مقتضی است اقدامات لازم برابر قوانین و مقررات موجود انجام و مراتب اعلام گردد.

وزیر کشور ـ‌ عبدالرضا رحمانی فضلی

 

شماره ۲۱۰۷۹۶-۱۳۹۶/۱۲/۱۵

جناب آقای بهنامجو

استاندار محترم اردبیل

در اجرای ماده ۱ قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مورخ ۱۳۸۹/۱۲/۱۷ و با عنایت به نامه شماره 33667/59806 مورخ ۱۳۹۶/۵/۱۷ معاونت محترم حقوقی ریاست جمهوری، با پیشنهاد آن استانداری مبنی بر تبدیل روستای زهرا مرکز بخش موران شهرستان گرمی به شهر موافقت می‌گردد. مقتضی است اقدامات لازم را برابر قوانین و مقررات موجود انجام و مراتب اعلام گردد.

وزیر کشور ـ‌ عبدالرضا رحمانی فضلی

 

شماره ۲۱۰۷۹۷-۱۳۹۶/۱۲/۱۵

جناب آقای خادمی

استاندار محترم لرستان

در اجرای ماده ۱ قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مورخ ۱۳۸۹/۱۲/۱۷ و با عنایت به نامه شماره 33667/59806 مورخ ۱۳۹۶/۵/۱۷ معاونت محترم حقوقی ریاست جمهوری، با پیشنهاد آن استانداری مبنی بر تبدیل روستای چمن سلطان مرکز بخش بربرود شرقی شهرستان الیگودرز به شهر موافقت می‌شود. مقتضی است اقدامات لازم برابر قوانین و مقررات موجود انجام و مراتب اعلام گردد.

وزیر کشور ـ‌ عبدالرضا رحمانی فضلی

 

شماره ۲۱۰۸۰۰-۱۳۹۶/۱۲/۱۵

جناب آقای خادمی

استاندار محترم لرستان

در اجرای ماده ۱ قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مورخ ۱۳۸۹/۱۲/۱۷ و با عنایت به نامه شماره 33667/59806 مورخ ۱۳۹۶/۵/۱۷ معاونت محترم حقوقی ریاست جمهوری، با پیشنهاد آن استانداری مبنی بر تبدیل روستای شاپورآباد مرکز بخش بربرود غربی شهرستان الیگودرز به شهر موافقت می‌گردد. مقتضی است اقدامات لازم برابر قوانین و مقررات موجود انجام و مراتب اعلام گردد.

وزیر کشور ـ‌ عبدالرضا رحمانی فضلی

 

شماره ۲۲۱۱۶۴-۱۳۹۶/۱۲/۲۸

جناب آقای مهندس تبادار

استاندار محترم فارس

در اجرای ماده ۱ قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مورخ ۱۳۸۹/۱۲/۱۷ و با عنایت به نامه شماره 33667/59806 مورخ ۱۳۹۶/۵/۱۷ معاونت محترم حقوقی ریاست جمهوری و با توجه به مطالعات کارشناسی، با پیشنهاد آن استانداری مبنی بر تبدیل روستای چاه ورز مرکز بخش چاه ورز شهرستان لامرد به شهر موافقت می‌شود. مقتضی است اقدامات لازم برابر قوانین و مقررات موجود انجام و مراتب اعلام گردد.

وزیر کشور ـ‌ عبدالرضا رحمانی فضلی

 

شماره ۲۲۱۳۸۶-۱۳۹۶/۱۲/۲۸

جناب آقای رشیدیان

استاندار محترم خراسان رضوی

در اجرای ماده ۱ قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مورخ ۱۳۸۹/۱۲/۱۷ و با عنایت به نامه شماره 33667/59806 مورخ ۱۳۹۶/۵/۱۷ معاونت محترم حقوقی ریاست جمهوری، با پیشنهاد آن استانداری مبنی بر تبدیل روستای مشکان مرکز بخش مشکان شهرستان خوشاب به شهر موافقت می‌شود. مقتضی است اقدامات لازم برابر قانون و مقررات موجود انجام و مراتب اعلام گردد.

وزیر کشور ـ‌ عبدالرضا رحمانی فضلی

 

شماره ۳۶۲۹۱-۱۳۹۷/۳/۵

جناب آقای محبی

استاندار محترم سیستان و بلوچستان

در اجرای ماده ۱ قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مورخ ۱۳۸۹/۱۲/۱۷ و با عنایت به نامه شماره 33667/59806 مورخ ۱۳۹۶/۵/۱۷ معاونت محترم حقوقی ریاست جمهوری، با پیشنهاد آن استانداری مبنی بر تبدیل روستای ریگ ملک مرکز بخش ریگ ملک شهرستان میرجاوه به شهر موافقت می‌شود. مقتضی است اقدامات لازم برابر قانون و مقررات موجود انجام و مراتب اعلام گردد.

وزیر کشور ـ‌ عبدالرضا رحمانی فضلی

 

شماره ۳۶۳۰۴-۱۳۹۷/۳/۵

جناب آقای مهندس تبادار

استاندار محترم فارس

در اجرای ماده ۱ قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مورخ ۱۳۸۹/۱۲/۱۷ و با عنایت به نامه شماره 33667/59806 مورخ ۱۳۹۶/۵/۱۷ معاونت محترم حقوقی ریاست جمهوری و با توجه به مطالعات کارشناسی، با پیشنهاد آن استانداری مبنی بر تبدیل روستای محمله مرکز بخش محمله شهرستان خنج به شهر موافقت می‌شود. مقتضی است اقدامات لازم برابر قوانین و مقررات موجود انجام و مراتب اعلام گردد.

وزیر کشور ـ‌ عبدالرضا رحمانی فضلی

 

شماره ۴۹۴۱۴-۱۳۹۶/۳/۲۷

جناب آقای مهندس مقیمی

استاندار محترم تهران

در اجرای ماده ۱ قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مورخ ۱۳۸۹/۱۲/۱۷ و با عنایت به نامه شماره 33667/59806 مورخ ۱۳۹۶/۵/۱۷ معاونت محترم حقوقی ریاست جمهوری، با پیشنهاد آن استانداری مبنی بر تبدیل روستای قلعه‌نو مرکز بخش قلعه‌نو شهرستان ری به شهر موافقت می‌شود. مقتضی است اقدامات لازم برابر قوانین و مقررات موجود انجام و مراتب اعلام گردد.

وزیر کشور ـ‌ عبدالرضا رحمانی فضلی

 

شماره ۵۴۴۱۸-۱۳۹۷/۴/۳

جناب آقای محبی

استاندار محترم سیستان و بلوچستان

در اجرای ماده ۱ قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مورخ ۱۳۸۹/۱۲/۱۷ و با عنایت به نامه شماره 33667/59806 مورخ ۱۳۹۶/۵/۱۷ معاونت محترم حقوقی ریاست جمهوری، با پیشنهاد آن استانداری مبنی بر تبدیل روستای قرقری مرکز بخش قرقری شهرستان هیرمند به شهر موافقت می‌شود. مقتضی است اقدامات لازم برابر قوانین و مقررات موجود انجام و مراتب اعلام گردد.

وزیر کشور ـ‌ عبدالرضا رحمانی فضلی

 

شماره ۵۴۴۲۸-۱۳۹۷/۴/۳

جناب آقای محبی

استاندار محترم سیستان و بلوچستان

در اجرای ماده ۱ قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مورخ ۱۳۸۹/۱۲/۱۷ و با عنایت به نامه شماره 33667/59806 مورخ ۱۳۹۶/۵/۱۷ معاونت محترم حقوقی ریاست جمهوری، با پیشنهاد آن استانداری مبنی بر تبدیل روستای ده رئیس مرکز بخش ایرندگان شهرستان خاش به شهر موافقت می‌شود. مقتضی است اقدامات لازم برابر قوانین و مقررات موجود انجام و مراتب اعلام گردد.

وزیر کشور ـ‌ عبدالرضا رحمانی فضلی

 

شماره ۵۹۰۸۵-۱۳۹۷/۴/۱۰

جناب آقای احمدی

استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد

در اجرای ماده ۱ قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مورخ ۱۳۸۹/۱۲/۱۷ و با عنایت به نامه شماره 33667/59806 مورخ ۱۳۹۶/۵/۱۷ معاونت محترم حقوقی ریاست جمهوری، با پیشنهاد آن استانداری مبنی بر تبدیل روستای بوستان مرکز بخش بوستان شهرستان باشت به شهر موافقت می‌شود. مقتضی است اقدامات لازم را برابر قوانین و مقررات موجود انجام و مراتب را اعلام نمایند.

وزیر کشور ـ‌ عبدالرضا رحمانی فضلی

 

شماره ۵۹۰۸۹-۱۳۹۷/۴/۱۰

جناب آقای محبی

استاندار محترم سیستان و بلوچستان

در اجرای ماده ۱ قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مورخ ۱۳۸۹/۱۲/۱۷ و با عنایت به نامه شماره 33667/59806 مورخ ۱۳۹۶/۵/۱۷ معاونت محترم حقوقی ریاست جمهوری، با پیشنهاد آن استانداری مبنی بر تبدیل روستای چگرد مرکز بخش جلگه چاه هاشم شهرستان دلگان به شهر موافقت می‌شود. مقتضی است اقدامات لازم برابر قوانین و مقررات موجود انجام و مراتب اعلام گردد.

وزیر کشور ـ‌ عبدالرضا رحمانی فضلی

 

شماره ۶۱۶۰۵-۱۳۹۷/۴/۱۲

جناب آقای محبی

استاندار محترم سیستان و بلوچستان

در اجرای ماده ۱ قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مورخ ۱۳۸۹/۱۲/۱۷ و با عنایت به نامه شماره 33667/59806 مورخ ۱۳۹۶/۵/۱۷ معاونت محترم حقوقی ریاست جمهوری، با پیشنهاد آن استانداری مبنی بر تبدیل روستای گتیج مرکز بخش گتیج شهرستان فنوج به شهر موافقت می‌شود. مقتضی است اقدامات لازم برابر قوانین و مقررات موجود انجام و مراتب اعلام گردد.

وزیر کشور ـ‌ عبدالرضا رحمانی فضلی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بیشتر بخوانید:

سایر مصوبات دهه اول بهمن ۱۴۰۲

سایر مصوبات منتشره از تاریخ 1402/11/01 لغایت 1402/11/10 در روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران     دستورالعمل نحوه تعیین…

قوانین دهه سوم دی ۱۴۰۲

قوانین منتشره از 1402/10/21 لغايت 1402/10/30 در روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران       قانون موافقت‌نامه بین دولت…

سایر مصوبات دهه دوم دی ۱۴۰۲

سایر مصوبات منتشره از تاریخ 1402/10/11 لغایت 1402/10/20 در روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران         نظریه‌‌…
keyboard_arrow_up