سایر مصوبات دهه اول مهر ۱۴۰۲

Instagram
Telegram
WhatsApp
LinkedIn

سایر مصوبات

منتشره از تاریخ

1402/07/01 لغایت 1402/07/10

در روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران

 

 

 

اصلاح آئین‌نامه اجرایی قانون حمایت خانواده

مصوبات جلسه چهل و پنجم کارگروه تعامل‌پذیری دولت الکترونیکی کشور

مصوبات جلسه چهل و ششم کارگروه تعامل‌پذیری دولت الکترونیکی کشور

مصوبه شماره ۲ جلسه شماره ۳۴۷ مورخ ۲/۰۵/۱۴۰۲ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در خصوص سقف تعرفه ارایه خدمت پیامک انبوه حاوی گزارش واریز و برداشت از حساب و رمز یک‌بارمصرف  

اصلاح آئين‌نامه اجرايی قانون حمايت خانواده

منتشره در روزنامه رسمی شماره 22872-1402/07/10

شماره 9000/42181/100- ۱۴۰۲/۷/۸

جناب آقای دکتر اکبرپور

رئیس محترم هیأت‌مدیره و مدیرعامل روزنامه رسمی کشور

تصویر اصلاحیه شماره 9000/42125/100 مورخ ۱۴۰۲/۷/۸ ریاست محترم قوه قضائیه در خصوص “آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت خانواده” به منظور درج در روزنامه رسمی به پیوست ایفاد می‌گردد.

مدیرکل دبیرخانه قوه قضائیه ـ مسعود ستایشی

شماره 9000/42125/100 -۱۴۰۲/۷/۸

اصلاح آئین‌نامه اجرایی قانون حمایت خانواده

در اجرای ماده ۱۷ قانون حمایت خانواده مصوب ۱۳۹۱/۱۲/۱ مجلس شورای اسلامی و بنا به پیشنهاد وزیر دادگستری، آئین‌نامه اجرایی قانون حمایت خانواده” به شرح زیر اصلاح می‌گردد:

۱ ـ ماده ۱۰ آئین‌نامه به شرح زیر اصلاح می‌گردد:

ماده ۱۰ ـ مرکز مشاوره از زمان وصول درخواست یا ارجاع دادگاه، باید حداکثر ظرف سه ماه اتخاذ تصمیم نماید. در صورت توافق زوجین، مهلت مذکور حداکثر تا سه ماه دیگر قابل تمدید خواهد بود. نحوه فعالیت مراکز مشاوره خانواده در خصوص اموری از قبیل نحوه ارجاع، پذیرش و تشکیل پرونده، نحوه برگزاری جلسات مشاوره، نظارت و ارزیابی عملکرد و رتبه‌بندی مراکز فوق مطابق دستورالعملی خواهد بود که به تصویب رئیس مرکز می‌رسد.

۲ ـ در بند ز ماده ۳۲ عبارت: “هر سه سال یک‌بار” به عبارت “هر سال یک‌بار” اصلاح و بندهای زیر به آن الحاق می‌گردد.

م ـ بررسی مدارک و احراز شرایط متقاضیان اعضای مشاوره خانواده؛

ن ـ بررسی اولیه شکایت مطرح‌شده علیه مشاوران خانواده و در صورت اقتضاء اعلام تخلفات آنان به دادسرا جهت رسیدگی؛

س ـ مدیریت فرآیند ارجاع به مراکز مشاوره از طریق سامانه مشاوره خانواده قوه قضائیه؛

ع ـ انتصاب رئیس واحد مشاوره استان جهت پیگیری امور مشاوران و مراکز مشاوره در استان

۳ ـ در ماده ۳۳ به جای عبارت: “تحت ریاست و نظارت رئیس‌کل دادگستری استان یا یکی از معاونین وی به انتخاب رئیس‌کل دادگستری استان “، عبارت “تحت نظارت رئیس‌کل دادگستری استان” جایگزین و بندهای “د” تا “ح” حذف می‌گردد.

۴ ـ بندهای “ب” و “د” ماده ۳۴ به شرح زیر اصلاح و یک تبصره به آن الحاق می‌شود:

ب ـ تأهل و داشتن حداقل ۳۵ سال سن و ۳ سال سابقه کار مرتبط؛

د ـ انجام خدمت وظیفه عمومی یا معافیت برای آقایان؛

تبصره ـ صدور مجوز تأسیس مرکز برای وکلا، سردفتران ازدواج، طلاق و اسناد رسمی، مدیران دفاتر خدمات الکترونیک قضائی و همچنین مدیران مؤسسات داوری و داوران که در حوزه اختلافات خانوادگی فعالیت دارند، ممنوع است.

۵ ـ قسمت اخیر ماده ۳۶ آئین‌نامه به شرح زیر اصلاح می‌شود: “زمان و مکان برگزاری امتحان از طریق سامانه مرکز امور مشاوران اعلام می‌گردد.”

۶ ـ ماده ۴۷ به شرح زیر اصلاح می‌شود:

ماده ۴۷ ـ الف ـ مجازات‌های انتظامی مشاوران خانواده در ۷ درجه به شرح زیر است:

درجه ۱: تذکر شفاهی؛

درجه ۲: توبیخ کتبی بدون درج در پرونده؛

درجه ۳: توبیخ کتبی با درج در پرونده؛

درجه ۴: محرومیت از ارتقای رتبه در نظام رتبه‌بندی به مدت یک تا دو سال یا تنزل رتبه به مدت یک سال؛

درجه ۵: تعلیق موقت پروانه فعالیت از سه ماه تا یک سال؛

درجه ۶: تعلیق موقت پروانه بیش از یک سال تا سه سال؛

درجه ۷: ابطال پروانه فعالیت و محرومیت دائم از مشاوره خانواده قوه قضائیه؛

ب ـ مجازات‌های انتظامی مدیران مراکز مشاوره در ۵ درجه به شرح زیر است.

درجه ۱: توبیخ کتبی با درج در پرونده؛

درجه ۲: محرومیت از ارتقای رتبه در نظام رتبه‌بندی به مدت یک تا دو سال یا تنزل رتبه به مدت یک سال؛

درجه ۳: تعطیلی مرکز مشاوره از سه ماه تا یک سال؛

درجه ۴: تعطیلی مرکز مشاوره بیش از یک سال تا دو سال؛

درجه ۵؛ ابطال مجوز مرکز مشاوره؛

موارد تخلف مشاوران خانواده و مدیران مراکز مشاوره و انطباق متناسب آنها با مجازات‌های مذکور به موجب دستورالعملی است که به تصویب رئیس قوه قضائیه می‌رسد. تا تصویب دستورالعمل مذکور، موارد تخلف و مجازات‌ها بر اساس ماده ۴۷ آئین‌نامه اجرایی قانون حمایت خانواده، مصوب ۱۳۹۳ خواهد بود.

این اصلاحیه در ۶ بند در تاریخ ۱۴۰۲/۷/۸ به تصویب رئیس قوه قضائیه رسید و از تاریخ تصویب لازم‌الاجراست.

رئیس قوه قضائیه ـ غلامحسین محسنی اژیه

 

مصوبات جلسه چهل و پنجم کارگروه تعامل‌پذيری دولت الکترونيکی کشور

منتشره در روزنامه رسمی شماره 22872-1402/07/10

شماره ۷۵۳۷۴-۱۴۰۲/۵/۷

جناب آقای دکتر اکبرپور ـ مدیرعامل محترم روزنامه رسمی کشور

در اجرای قانون مدیریت داده‌ها و اطلاعات ملی، مصوبه جلسه ۵۴ شورای‌عالی فضای مجازی و آیین‌نامه داخلی کارگروه تعامل‌پذیری دولت الکترونیکی به پیوست متن مصوبات جلسه چهل و پنجم (۲۰ تیر ۱۴۰۲) کارگروه تعامل‌پذیری دولت الکترونیکی جهت انتشار در روزنامه رسمی کشور ارسال می‌شود.

دبیر شورا و رئیس کارگروه تعامل‌پذیری دولت الکترونیکی ـ رضا باقری‌اصل

مصوبات جلسه چهل و پنجم کارگروه تعامل‌پذیری دولت الکترونیکی کشور

تاریخ جلسه ۲۰ تیرماه ۱۴۰۱

 مصوبه شماره یک

حسب درخواست‌های واصله در خصوص ایجاد دسترسی به برخی سرویس‌های موجود در مرکز ملی تبادل اطلاعات و ارائه گزارش دبیرخانه برای برقراری سرویس‌ها به شرح زیر مورد تائید کارگروه قرار و برای برقراری سرویس‌های زیر به دستگاه‌های ذی‌ربط ابلاغ می‌شود:

 سازمان بنا در و دریانوردی: استعلام اصالت گواهی عدم سوءپیشینه از قوه قضائیه ـ استعلام گواهی‌نامه فنی و حرفه‌ای از سازمان فنی و حرفه‌ای کشور ـ استعلام مشخصات هویتی اشخاص حقوقی از سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور ـ استعلام کد پستی و ره‌گیری مرسولات پستی از شرکت ملی پست ـ سرویس استعلام مجوز بهره‌برداری از تجهیزات رادیویی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

 موسسه حسابرسی مفید راهبر: استعلام اصالت احکام قضایی و سجل محکومین از قوه قضائیه ـ استعلام آگهی از روزنامه رسمی کشور ـ سرویس استعلام بدهی جاری و معوق بانکی از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران

 شرکت مادرتخصصی بازرگانی دولتی: انطباق مشخصات هویتی اشخاص حقیقی از سازمان ثبت‌احوال کشور ـ استعلام مشخصات هویتی اشخاص حقوقی از سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور ـ سرویس شاهکار از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

 فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی: استعلام مشخصات هویتی اشخاص حقوقی از سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور

 صندوق کارآفرینی امید: استعلام وضعیت نظام‌وظیفه از فراجا

 مجلس شورای اسلامی: انطباق مشخصات هویتی اشخاص حقیقی از سازمان ثبت‌احوال کشور

 شهرداری قم: انطباق مشخصات هویتی اشخاص حقیقی از سازمان ثبت‌احوال کشور

 سازمان خصوصی‌سازی: سرویس استعلام بدهی جاری و معوق بانکی از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران

 سازمان نظام صنفی: سرویس شاهکار از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ـ استعلام مدرک تحصیلی از وزارت علوم تحقیقات و فناوری ـ استعلام گواهی‌نامه فنی و حرفه‌ای از سازمان فنی و حرفه‌ای کشور ـ استعلام اصالت گواهی عدم سوءپیشینه از قوه قضائیه

مصوبه شماره دو

حسب درخواست کمیته امداد امام خمینی (ره) در خصوص بند پنج، هشتاد و یکمین جلسه شورای‌عالی اشتغال و همچنین وام‌های اعطایی توسط وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در اجرای بند هفت، هشتاد و چهارمین جلسه شورای‌عالی اشتغال و به‌منظور پیشگیری از پرداخت مضاعف وام‌های مذکور در سامانه‌های پایش مراحل و اعتبار سنجی و ثبت‌نام درخواست وام و سیستم جامع اشتغال و خودکفایی (حیات) کمیته امداد امام خمینی (ره) مقرر شد:

۱ ـ درخواست تسهیلات اشتغال توسط مددجویان کمیته امداد فقط از طریق پنجره واحد کمیته امداد امام خمینی (ره) ثبت شود.

۲ ـ کمیته امداد امام خمینی (ره) در قالب یک سرویس اعلامی اطلاعات متقاضیان وام را به وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی برای تکمیل اطلاعات سامانه‌ رصد اشتغال کشور (رصد) و سامانه جامع تسهیلات اشتغال کشور (تک) قرار می‌دهد، اقلام اطلاعاتی به شرح جزییات مندرج در سند پیوست است.

۳ ـ وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی یک سرویس با مشخصات ذیل در اختیار کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار می‌دهد. این سرویس در ورودی کد ملی و خروجی شامل قلم اطلاعات بلی (تائید) و خیر (عدم تائید) که در صورت تائید (بلی) اقلام اطلاعاتی ۱ ـ ارسال به شعبه ۲ ـ عقد قرارداد ۳ ـ تائید پرداخت ۴ ـ تاریخ پرداخت نیز ارسال می‌شود و در صورت عدم تائید (خیر) در قلم اطلاعاتی علت عدم تائید یا دلیل رد درخواست ذکر می‌شود.

۴ ـ وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی موظف شد تا ارائه سرویس مذکور را فقط از طریق مرکز ملی تبادل اطلاعات در اختیار بنیاد شهید، بنیاد برکت و سازمان بسیج و سایر دستگاه‌های اجرایی قرار دهد.

توضیح: مستندات سرویس‌های ارائه‌شده توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) و وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی حداکثر تا نیمه مردادماه برای پیاده‌سازی به مرکز ملی تبادل اطلاعات ارائه می‌شود.

مصوبه شماره سه

حسب درخواست سازمان هواپیمایی کشوری از سازمان اداری و استخدامی کشور با موضوع تبادل اطلاعات نیروی انسانی بین سامانه دستگاه‌های اجرایی با سامانه کارمند ایران و در تکمیل مصوبه شماره ۲ جلسه بیست و سوم و همچنین بند ج تبصره ۷ قانون بودجه ۱۴۰۲ و آیین‌نامه اجرایی آن ابلاغی مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ مقرر شد تا سازمان اداری و استخدامی کشور فهرست سرویس‌های تبادلی موردنیاز مجموعه سامانه کارمند ایران را به همراه اقلام اطلاعاتی موردنیاز هر سرویس، ظرف مدت یک ماه برای تصویب در جلسه آتی کارگروه ارائه نموده و ارسال اطلاعات احکام کارگزینی صادره به‌صورت وب‌سرویس بین سامانه سازمان هواپیمایی کشوری و سامانه کارمند ایران پیاده‌سازی و اجرا شود.

مصوبه شماره چهار

حسب درخواست سازمان فناوری اطلاعات ایران به‌منظور ساماندهی و یکپارچه‌سازی راهکارهای تبادل پیام بین مردم با دولت، کاهش زمینه تخلفات مبتنی بر تبادل پیام با مردم، از جمله جعل، کلاه‌برداری و نقض حریم خصوصی و همچنین صرفه‌جویی در هزینه‌های دولت و آمادگی برای پاسخگویی سریع به نیازهای ارتباطی با مردم، به‌ویژه در شرایط بحران کلیه خدمات پیام ایران ازجمله کارپوشه ایرانیان، سر شماره پیامکی ۴۰۴۰ و کد دستوری اختصاصی USSD ذیل سر شماره ۴* مقرر شد برای ارائه سرویس و خدمات پیام ایران و سر شماره ۴۰۴۰ پیامکی برای شرکت‌های استانی آب و فاضلاب که از منظر ساختاری شرکت تأسیس‌شده به‌موجب قانون و مصوبه هیئت‌وزیران هستند و به نمایندگی از وزارت نیرو نسبت به خدمات عمومی به مردم ارائه خدمت می‌کنند، این سرویس‌ها در اختیار شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات عمومی شامل شرکت‌های استانی، منطقه‌ای یا سراسری آب، برق و گاز قرارگرفته و برای سایر ارائه‌دهندگان خدمات عمومی با تائید دبیرخانه کارگروه خواهد بود.

مصوبه شماره پنج

در اجرای مصوبه کارگروه برای ارائه برنامه‌های پایگاه‌های اطلاعات‌پایه توسط دستگاه اجرایی متولی هر پایگاه به‌منظور تسریع در تکمیل و افزایش کیفیت داده‌ها و بررسی وضع موجود پایگاه‌ها و ارائه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران برای بهبود کیفیت داده‌های پایگاه نظام ملی نشانی‌گذاری مکان‌محور کشور و مصوبات قبلی کارگروه در خصوص تکمیل ساختار این پایگاه مقرر شد:

۱ ـ برگزاری منظم کارگروه GNAF به‌صورت دو هفته یک‌بار و ارائه گزارش ماهانه به کارگروه

۲ ـ فرایند بروز رسانی (نمونه اجراشده در شهر تهران) برای صدور جواز ساخت، صدور پایان کار و صدور سند تخصیص کد پستی، نشانی استاندارد و مختصات مکان‌محور (GNAF) به‌صورت چندضلعی (پلی گون) ساختمان ارائه شود.

۳ ـ نقشه شهرها و روستا که توسط سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شهرداری‌ها یا دهیاری‌ها تهیه‌شده یا می‌شود در اختیار شرکت ملی پست قرار گیرد.

۴ ـ برنامه اجرایی توسعه و تکمیل پایگاه نظام ملی نشانی‌گذاری مکان‌محور به جلسه فوق‌العاده (آتی) ارائه شود. این برنامه در بازه‌های زمانی شش ماه ازنظر زمان‌بندی با توجه منابع و امکانات تخصیص‌یافته بازنگری و بروز رسانی می‌شود.

۵ ـ نام‌گذاری معابر فاقد نام بر مبنی روش شماره‌گذاری معابر برای تصویب در جلسه بعدی ارائه شود.

۶ ـ به‌منظور استانداردسازی کد فعالیت (نمونه طبقه‌بندی ISIC) کمیته‌ای با عضویت نمایندگان سازمان‌های امور مالیاتی کشور، بانک مرکزی جمهوری اسلامی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شرکت ملی پست، پلیس اماکن فراجا و با مسئولیت وزارت صنعت معدن و تجارت تشکیل و پیشنهاد‌های لازم برای تصویب استاندارد ظرف مدت حداکثر دو ماه به کارگروه ارائه شود.

 

مصوبات جلسه چهل و ششم کارگروه تعامل‌پذيری دولت الکترونيکی کشور

منتشره در روزنامه رسمی شماره 22872-1402/07/10

شماره ۷۵۳۷۵-۱۴۰۲/۵/۷

جناب آقای دکتر اکبرپور ـ مدیرعامل محترم روزنامه رسمی کشور

در اجرای قانون مدیریت داده‌ها و اطلاعات ملی، مصوبه جلسه ۵۴ شورای‌عالی فضای مجازی و آیین‌نامه داخلی کارگروه تعامل‌پذیری دولت الکترونیکی به پیوست متن مصوبات جلسه چهل و ششم (۲۷ تیر ۱۴۰۲) کارگروه تعامل‌پذیری دولت الکترونیکی جهت انتشار در روزنامه رسمی کشور ارسال می‌شود.

دبیر شورا و رئیس کارگروه تعامل‌پذیری دولت الکترونیکی ـ رضا باقری‌اصل

مصوبات جلسه چهل و ششم کارگروه تعامل‌پذیری دولت الکترونیکی کشور

تاریخ جلسه ۲۷ تیرماه ۱۴۰۱

 مصوبه شماره یک

حسب درخواست‌های واصله در خصوص ایجاد دسترسی به برخی سرویس‌های موجود در مرکز ملی تبادل اطلاعات و ارائه گزارش دبیرخانه برای برقراری سرویس‌ها به شرح زیر مورد تائید کارگروه قرار و برای برقراری سرویس‌های زیر به دستگاه‌های ذی‌ربط ابلاغ می‌شود:

 موسسه حسابرسی مفید راهبر: سرویس جواز تأسیس و پروانه بهره‌برداری از وزارت صنعت، معدن و تجارت

 بیمه سلامت: استعلام سببی و نسبی از سازمان ثبت‌احوال کشور ـ سرویس شرح نشانی از شرکت ملی پست

 وزارت راه و شهرسازی: استعلام ارزش اجاری و ارزش معاملاتی املاک از سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور

 مصوبه شماره دو

حسب درخواست سازمان تأمین اجتماعی در خصوص اجرای ماده ۵۰ قانون تأمین اجتماعی جهت اعمال، رفع و یا استعلام محدودیت برای اشخاص حقوقی در پایگاه اشخاص حقوقی مقرر شد سرویس‌های زیر ظرف مدت یک ماه بر روی GSB توسط سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور به سازمان تأمین اجتماعی ارائه شود:

۱ ـ یک سرویس بانام “اعمال محدودیت” که در ورودی شناسه ملی شرکت به‌منظور اعمال محدودیت موضوع ماده ۵۰ قانون تأمین اجتماعی و در خروجی یک شناسه یکتا به‌عنوان کد پیگیری به معنی پذیرش اعمال محدودیت در پایگاه و شاخص برای رفع محدودیت در آینده

۲ ـ سرویس اعلامی بانام “رفع محدودیت” با دو قلم ورودی شناسه ملی شرکت و کد پیگیری به معنی رفع محدودیت اعمال‌شده مربوط به کد پیگیری (دریافت شده در سرویس بند قبل)

۳ ـ سرویس استعلام محدودیت با ورودی شناسه ملی و خروجی بله (به معنی اینکه شرکت محدودشده است) و خیر (به معنی اینکه شرکت محدود نیست)

توضیح: ارائه این سرویس‌های مشروط به مکانیزه بودن تشخیص و اعمال محدودیت و همچنین رفع آنی محدودیت پس از تعیین تکلیف در سامانه یا پایگاه‌های اطلاعاتی سازمان تأمین اجتماعی است.

مصوبه شماره سه

حسب اعلام سازمان امور مالیاتی کشور و نیاز بانک مرکزی جمهوری اسلامی برای ارائه خدمات مالیاتی و بانکی، در اجرای تبصره ۲ ماده ۲۷ آیین‌نامه اجرایی ماده ۱۴ الحاقی قانون مبارزه با پول‌شویی مصوب هیأت‌وزیران (ابلاغی به شماره ۹۲۹۸۶/ت ۵۷۱۰۱ هـ مورخ ۱۳۹۸/۰۷/۲۲) مقرر شد:

۱ ـ سرویس وضعیت بدهی مالیاتی اشخاص حسب درخواست و رضایت شخص متقاضی در اختیار بانک مرکزی جمهوری اسلامی قرار گیرد.

۲ ـ بانک مرکزی جمهوری اسلامی در جلسه آینده گزارش توجیهی برای افزودن پایگاه داده اعتباری به فهرست پایگاه‌های اطلاعات‌پایه ارائه دهد.

 

مصوبه شماره ۲ جلسه شماره ۳۴۷ مورخ 1402/05/02 کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات در خصوص سقف تعرفه ارايه خدمت پيامک انبوه حاوی گزارش واريز و برداشت از حساب و رمز یک‌بارمصرف

منتشره در روزنامه رسمی شماره 22872-1402/07/10

100/38884- ۳۰ / ۶ /۱۴۰۲

کلیه دستگاه‌های اجرایی

به پیوست تصویر مصوبه شماره ۲ جلسه شماره ۳۴۷ مورخ 22/5/1402 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات با موضوع “سقف تعرفه ارایه خدمت پیامک انبوه حاوی گزارش واریز و برداشت از حساب و رمز یک‌بارمصرف” ابلاغ می‌شود.

دبیر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات ـ امیر محمدزاده لاجوردی

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات مصوبه شماره ۲ جلسه شماره ۳۴۷ مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۲

 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه شماره ۳۴۷ مورخ  22/5/1402 پیشنهاد سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در خصوص سقف تعرفه ارایه خدمت پیامک انبوه حاوی گزارش واریز و برداشت از حساب و رمز یک‌بارمصرف [One-Time Password (OTP)] را بررسی و به شرح زیر تصویب کرد:

“سقف تعرفه ارایه خدمت پیامک انبوه حاوی گزارش واریز و برداشت از حساب و رمز یک‌بارمصرف”

ماده ۱ ـ سقف تعرفه ارسال پیامک‌های حاوی گزارش واریز و برداشت از حساب و رمز یک‌بارمصرف در چارچوب موافقت‌نامه‌های سطح خدمات (SLA) اختصاصی مورد تأیید سازمان برای مشترکین طرف قرارداد پیامک انبوه با اعمال ضریب (۴) به نرخ موضوع بند (۱) مصوبه جلسه شماره (۸۵) مورخ ۱۳۸۹/۰۳/۰۹ با عنوان “تعرفه پیامک‌ فارسی و انگلیسی” تعیین می‌شود؛

ماده ۲ ـ دارندگان پروانه موظف‌اند درآمد‏های خدمات موضوع این مصوبه را در صورت‌های مالی تفکیک‌ کنند؛

ماده ۳ ـ تفسیر مفاد این مصوبه صرفاً با کمیسیون است؛

ماده ۴ ـ این مصوبه در (۴) ماده به تصویب رسید و از تاریخ ابلاغ لازم‏الاجرا است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بیشتر بخوانید:

قوانین دهه اول فروردین ۱۴۰۳

قوانین منتشره از 1403/01/01 لغايت 1403/01/10 در روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران     قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل…

سایر مصوبات دهه سوم اسفند ۱۴۰۲

سایر مصوبات منتشره از تاریخ 1402/12/21 لغایت 1402/12/29 در روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران       مجموعه سیاست‌های…
keyboard_arrow_up